Results 1 to 6 of 6

Thread: Gesprek'' tussen Iblies en de Profeet "

Default Gesprek'' tussen Iblies en de Profeet "

Verwijderd door broederrr.

Wellicht hebben velen van jullie dit al eerder gelezen maar dit verhaal is niet kloppend. Pas op voor zulke verhalen!!!
    Last edited by broederrr; 23-07-2013 at 04:11.

broederrr's Avatar

Ik ga het je vragen en als het ongewijzigd blijft moet ik het helaas verwijderen.
    Kun je aub de bron vermelden (dus uit welk boek en volume) de hadith afkomstig is.
    Je laat me geen keus als het niet binnen een dag gewijzigd is.

Dank u.

heb net ff gezocht. wilde de bron zoeken voor zinazina, maar ik las dat dit een neppe hadith was. overal waar ik op uitkom is dat het nep is en is samengevoegd van verschillende ahadith en een aantal dingen zijn erbij verzonnen.

broederrr's Avatar

Quote Originally Posted by IMO View Post
    heb net ff gezocht. wilde de bron zoeken voor zinazina, maar ik las dat dit een neppe hadith was. overal waar ik op uitkom is dat het nep is en is samengevoegd van verschillende ahadith en een aantal dingen zijn erbij verzonnen.

I know
    Wil haar proberen te laten zien, dat kopieren en plakken haar nu alleen maar ellende brengen.

En Allaah weet het beste

Na wat research kwam ik erachter dat de internet is volgegooid met dit verhaal. Daarom heb ik de doel van deze topic veranderd. Ik laat het verhaal staan, maar mensen erop attenderen dat dit verhaal niet waar is, zodat mensen dit niet als waarheid nemen.

Luister Broeder we zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten, als ik iets plaats dan doe ik het met het doel om van te leren en andere ook. Als jij iets hebt wat beter is of niet zo is dan kan ik en anderen ook van je leren. Neem dit als voorbeeld en benader dingen positief. Jij weet niet alles en ik weet niet alles en moge allah ons kennis in ons dien vergroten. Ameen
    Last edited by zinazina; 22-07-2013 at 11:26.

broederrr's Avatar

Quote Originally Posted by zinazina View Post
    Na wat research kwam ik erachter dat de internet is volgegooid met dit verhaal. Daarom heb ik de doel van deze topic veranderd. Ik laat het verhaal staan, maar mensen erop attenderen dat dit verhaal niet waar is, zodat mensen dit niet als waarheid nemen.

Luister Broeder we zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten, als ik iets plaats dan doe ik het met het doel om van te leren en andere ook. Als jij iets hebt wat beter is of niet zo is dan kan ik en anderen ook van je leren. Neem dit als voorbeeld en benader dingen positief. Jij weet niet alles en ik weet niet alles en moge allah ons kennis in ons dien vergroten. Ameen
    Ik kan het helaas niet toe laten dit bericht in je topic toe te staan, ondanks dat je intenties goed zijn mensen er voor te waarschuwen.
    Mijn excuses.

Beste zuster,

Geloof me als ik zeg, dat ik waarschijnlijk 100x meer fouten maak dan jij. Uiteraard maken wij allemaal fouten, maar met mijn bericht probeerde ik duidelijk te maken, dat wij allemaal proberen elkaar het goede te schenken d.m.v. kennis, smeekbeden enz. Daarnaast ben ik er van overtuigd dat er hier leden zijn die veel meer kennis over de Islaam hebben dan ik. Ik waan mezelf niet in een positie dat ik het allemaal wel beter weet, integendeel zelfs. Hoe ik overkom in mijn berichten kan ik niet altijd naar mijn wensen draaien, vooral niet als het om islamitische kwesties gaat.

Ik hoop dat ik hiermee enig licht heb kunnen werpen over hoe ik er over denk.

Ameen op je dua.

Baaraka'Allaahoe fieki,

Wa salaam

En Allaah weet het beste.

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bladwijzers

Bladwijzers